Shaklee Offer Februari 2017 : Ostematrix Dan Vitalea For Children

Shaklee Offer Februari 2017 : Ostematrix Dan Vitalea For Children
Promosi pilihan ramai dah kembali lagi !

Ostematrix

  • Buy 6 Free 1
  • Buy 2 bottle at 5% discount

Kalau tanya kat saya pun ostematrix ni sekejap je boleh simpan dalam stok. Orang kata produk laku keras, tua muda lelaki perempuan semua cari ostematrix.

Yang selalu letih-letih, sakit badan ostematrix lah yang dicarinya.
Yang selalu kejang otot cramp, ostematrix lah yang dicarinya.
Yang tak suka minum susu tapi sayang tulang dan gigi, ostematrix lah yag dicarinya.
Sampaikan yang tak lawas buang air besar pun cari ostematrix.

Memang banyak fungsi dan kelebihannya seiring dengan tagline Ostematrix Bukan Sekadar Kalsium

Boleh klik sini untuk lebih info mengenai Ostematrix

 

 

Vitalea For Children 

  • Buy 3 FREE 1

Yang vitalea for children pun tak kurang hebatnya. Multivitamin untuk kanak-kanak ni berperisa ala-ala masam anggur. Multivitamin sangat penting untung kanak-kanak terutama sekali yang memilih makanan atau mudah jatuh sakit. Penting untuk kita memastikan mereka mendapat nutrisi yang lengkap untuk kesihatan yang optimum.

Boleh klik sini untuk lebih info mengenai Vitalea For Children

Ingin mencuba produk Shaklee?
Nak join biz Shaklee ? 
sms/whatsapp/call : izan 012-2767170 
email : diarisihat@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *