Tak gemuk…berisi jer

Sapa tak nak kurus? Semua orang memandang…Cantik Adalah Kurus! Kurus adalah Cantik! Aku pun teringin nak kurus tapi tak sanggup pulak usaha nak KURUS. Ingat senang ker nak control nafsu makan ni..lebih-lebih lagi perut yang lapar selalu. Dah control makan manalah larat nak exercise!hehehe…Last2 maintain jer lah TAK Kurus.
Seingat-ingat aku,gambar terakhir yang aku kurus masa aku darjah 1. Tengok muka pun tahu kan…hehehe

Lepas ni..aku tak pernah merasa kurus lagi..Gemuk gedempol tu tidaklah cuma agak berisi kata orang. Berat paling tinggi boleh dicapai adalah 67kg. Bila mengandung naik jadi 80kg…Boleh dimaafkan kan?
Nak jadi cerita..baru baru ni ramai yang kata aku makin susut..taklah kurus!Cuma susut…apa RAHSIA?


Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. Jangan tunggu lagi!!

Cinch™ Shake Mix

 

Cinch™ Shake memberi jawapan segera dan sihat kepada persoalan “Apa yang harus saya makan untuk sarapan pagi?” atau “Apa yang harus saya makan untuk makan tengah hari?”. Cinch™ Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan. Rumusan proprietary kami diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda.

Setiap kali anda menikmati Cinch™ Shake, anda akan memperolehi 24 gram protein dan ini adalah penting. Mengapa? Ini kerana protein digunakan untuk membina otot yang boleh meningkatkan metabolisma anda dan membakar kalori.  Makanan yang kaya dengan protein juga dapat menahan kelaparan, ini boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan. Dan tidak ketinggalan juga terhadap kandungan leusina dan zat-zat yang diperlukan oleh badan anda.

  • Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut
  • Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusina
  • Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
  • Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
  • Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
  • Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
  • Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  • Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
  • Soya bukan GMO

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Produk kod:
Cafe Latte – 20339 (765g)
Vanilla – 20340 (765g)
Chocolate – 20341 (765g)

Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. Jangan tunggu lagi!!

Cinch™ Energy Tea Mix

 

Tingkatkan Tenaga Anda
Lupakan kopi, soda dan snek manis kerana kini terdapat pilihan yang tepat untuk anda yang sering memerlukan tenaga supaya sentiasa bersedia.  Pilihan eksklusif, campuran teh yang kaya dengan bahan antioksida yang mengandungi matcha (pilihan teh hijau yang terdapat dalam istiadat Jepun), teh putih (pilihan yang hebat dan luar biasa), teh hijau dan merah (dari Afrika Selatan) serta taurina.  Sesuai untuk meningkatkan tenaga secara semulajadi sama ada di waktu pagi, petang, diminum secara panas ataupun sejuk.
  • Selamat, peningkatan tenaga secara semulajadi
  • Taurina, kajian secara meluas untuk meningkatkan ketahanan badan dan tenaga
  • Pilihan yang terbaik untuk menggantikan manisan dan kopi bagi mengekalkan kecergasan tubuh
  • Dihidang semasa panas atau sejuk
  • Bungkusan kecil yang mudah dibawa
  • Eksklusif T-Lift<sub® – campuran teh hijau, putih dan merah
  • Tanpa gluten, tidak mengandungi perisa tiruan, pewarna dan bahan pemanis.


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.



Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. Jangan tunggu lagi!!

Herb-Lax™

 

Menyokong Keseimbangan *
Diet yang kaya dengan serat, air yang mencukupi dan senaman yang tetap, dapat memberi sumbagan kepada pembuangan air besar yang teratur. Pada masa-masa yang tertentu, Herb-Lax yang lembut boleh membantu.

  • Julap lembut untuk kegunaan sekali-sekala*
  • Menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut bagi membantu proses semulajadi tubuh badan*
  • Daun Senna telah digunakan secara tradisional sejak beribu tahun dahulu sebagai julap semulajadi*

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. Jangan tunggu lagi!!

OsteMatrix™

 

Komprehensif, Terbukti Secara Klinikal dan Mudah Ditelan

Membantu Mengurangkan Risiko Osteoporosis***

Kalsium dan Vitamin D yang mencukupi sepanjang hayat yang merupakan sebahagian daripada diet yang seimbang berupaya mengurangkan risiko osteoporosis.  Sebagai tambahan bagi membina tulang dan gigi yang kuat, nutrisi yang terdapat di dalam OsteMatrix berupaya:
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal*
  • Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf*
  • Menolong mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah eradang dan kemurungan.*

OsteMatrix Membekalkan:

  • 1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semula jadi
  • 400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya
  • 400 IU (100% DV) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium

Kaplet bersalut yang mudah ditelan

  • Sajian harian hanyalah sebanyak empat kaplet.  Untuk hasil yang lebih baik, ambil dua biji kaplet, dua kali sehari berserta makanan.

Kalsium sahaja tidak mencukupi
Negara Amerika Syarikat merupakan kadar tertinggi dalam penggunaan tenusu dan pengambilan kalsium, namun mereka merupakan kadar tertinggi dalam osteoporosis.

Bayangkan kalsium sebagai batu-bata dalam proses pembinaan tulang-temulang yang kuat dan sihat. Batu-bata ini akan lebih kuat dan lebih seimbang jika digabungkan bersama mortar.  Mortar mengandungi vitamin D, magnesium, boron,  zink, tembaga dan mangan. 

Dengan gabungan nutrisi ini, kalsium mendapat sokongan  yang diperlukan untuk membina tulang yang kuat ketika anda muda serta meminimumkan kereputan tulang ketika anda tua.

Penyerapan Yang Terbukti Secara Klinikal
Pengambilan hanya dua kaplet OsteMatrix sahaja berupaya menghasilakan peningkatan ketara dari segi statistik dalam paras kalsium darah yang disukat dalam suatu tempoh 12 jam. Bagi membolehkan badan kita menggunakan kalsium untuk membina dan memelihara kekuatan tulang, kalsium perlulah diserap terlebih dahulu.
***Pengambilan kalsium sepanjang hayat juga diet yang seimbang serta senaman yang teratur berupaya mengurangkan risiko osteoporosis.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. Jangan tunggu lagi!!
1 2 3