Nutriferon untuk immune booster

IPU Index 19 June 2012

Alhamdulillah, nampaknya IPU index di seluruh Malaysia kebanyakannya di tahap sederhana hari ni. Dalam keadaan berjerebu ni, nak keluar rumah pun tak selamat. Terasa terik mentari, ditambah pula dengan udara yang tercemar. Memang sangat menggalakkan segala penyakit datang bertandang.

Tekak saya ni pun dah mula rasa perit2 sikit,so,pagi ni telan 1 sachet nutriferon
Kenapa? nak boost immune..
Hopefully tak lah sampai selsema & demam plak nanti,
Hadif pun boleh kongsi manfaatnya sebab  bf baby juga akan dapat apa yg ibu dia makan..insyaAllah 🙂

Jom kita berkenalan dengan nutriferon dulu.

Apa itu  nutriferon ?
NutriferonTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower.


Siapa yang mememuinya ?

  • Ia adalah satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun – Dr. Yasuhiko Kojima.
  • Dr. Kojima berjaya mencipta NutriferonTM selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain. 
Bagaimana ia bertindak ?

Nutriferon bekerja dalam dua cara:

  • segera mengaktifkan sistem pertahanan imuniti 
  • menggerakkan “pasukan cari dan musnah’ dalam sistem imuniti badan. So,hati-hati yer musuh2 semua….Nutriferon akan musnahkan anda!

Perlu ke saya ambil setiap hari ?

  • Memadai 1sachet seminggu sekali untuk anda galakkan sistem imun badan kita aktif
  • Jika demam atau selsema berlarutan boleh amalkan 1 sachet setiap hari untuk membantu badan kita membina semula imuniti dalam masa yang cepat

Nutriferon boleh dimakan begitu saja atau dicampur dalam minuman kegemaran anda kecuali kopi dan teh Mudah kan ?
Kalau dulu,kita selalu bawa ubat penahan sakit sebagai bekalan kecemasan,apa kata berubah kepada nutriferon. Terdapat dalam bentuk sachet, so mudah untuk dibawa ke mana sahaja !

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease  

Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. FREE consultation… Jangan tunggu lagi!!

Selsema dan Jus Limau

 
Dulu..kalau selsema,saya akan suruh suami tersayang beli  jus limau p*** f**** kat kedai,
atas alasan…nak top up Vit C dlm badan,
Skrg…saya cuma ambil Vita C Shaklee yg dipatah dua,
sebab Vita C 500mg Shaklee sustained release type,
so…bila patahkan …serta merta dapat diserap dlm badan..

Penyerapan yang segera ini akan merangsangkan sistem imun kita supaya jadi lebih aktif untuk melawan serangan penyakit dan sebagainya.


Berapa kandungan vitamin C dalam 1biji Vita C 500mg Shaklee ?
Kandungan vitamin C dalamVita C 500mg Shaklee  = vitamin C dalam 7 1/2 biji limau,
mau cirit kalau sekali hentam 8 biji limau sehari!hehehe
Hakikatnya,nilai nutrisi sebiji limau memanglah jauh lebih baik,tapi jika kita hendak memenuhi keperluan harian Vit C…saya undi Vita C 500mg Shaklee.

   Nak tahu apa lagi kelebihan Sustained Release Vita-C ?
  • Kandungan Vitamin C yang tinggi.
  • Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.
  • Formulasi yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah
Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. FREE consultation… Jangan tunggu lagi!!

Nutriferon Untuk Siapa

  1. Individu yang rendah sistem imun.
  2. Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  3. Individu yang apabila sakit (demam), demamnya melarat melebihi seminggu.
  4. Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.
Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. 
FREE consultation… Jangan tunggu lagi!!

Chewable Vita-C™ 100 mg

 

Menguatkan Fungsi Imunisasi

Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C.

Vitamin C

  • Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan*
  • Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat*
  • Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging*
  • Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan*


* Produk ini tidak bertujuan untuk
mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. Jangan tunggu lagi!!

Sustained Release Vita-CTM 500 mg

 
Bekalan Vitamin C secara Semulajadi
Badan anda berupaya mampu melakukan banyak perkara tetapi ianya tidak dapat menghasilkan atau menyimpan Vitamin C. Shaklee Sustained Release Vita-C™ 500mg berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya. Vitamin C merupakan bahan antioksida yang berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara.  Sustained Release Vita-C mengandungi:
  • Kandungan Vitamin C yang tinggi.
  • Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.
  • Formulasi yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah *

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. Jangan tunggu lagi!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...