Shaklee Offer Februari 2017 : Ostematrix Dan Vitalea For Children

Shaklee Offer Februari 2017 : Ostematrix Dan Vitalea For Children
Promosi pilihan ramai dah kembali lagi !

Ostematrix

  • Buy 6 Free 1
  • Buy 2 bottle at 5% discount

Kalau tanya kat saya pun ostematrix ni sekejap je boleh simpan dalam stok. Orang kata produk laku keras, tua muda lelaki perempuan semua cari ostematrix.

Yang selalu letih-letih, sakit badan ostematrix lah yang dicarinya.
Yang selalu kejang otot cramp, ostematrix lah yang dicarinya.
Yang tak suka minum susu tapi sayang tulang dan gigi, ostematrix lah yag dicarinya.
Sampaikan yang tak lawas buang air besar pun cari ostematrix.

Memang banyak fungsi dan kelebihannya seiring dengan tagline Ostematrix Bukan Sekadar Kalsium

Boleh klik sini untuk lebih info mengenai Ostematrix

 

 

Vitalea For Children 

  • Buy 3 FREE 1

Yang vitalea for children pun tak kurang hebatnya. Multivitamin untuk kanak-kanak ni berperisa ala-ala masam anggur. Multivitamin sangat penting untung kanak-kanak terutama sekali yang memilih makanan atau mudah jatuh sakit. Penting untuk kita memastikan mereka mendapat nutrisi yang lengkap untuk kesihatan yang optimum.

Boleh klik sini untuk lebih info mengenai Vitalea For Children

Ingin mencuba produk Shaklee?
Nak join biz Shaklee ? 
sms/whatsapp/call : izan 012-2767170 
email : diarisihat@gmail.com

Vita-Lea® for Children Chewable

 
  • Membekalkan 19 vitamin dan mineral perlu
  • Sumber kalsium pembina tulang
  • Baik untuk kesihatan
  • Bekalan harian untuk vitamin B
Tahukah Anda?
  • Dari kelahiran hingga umur 3 tahun, perkembangan otak amat peka terhadap pemakanan bayi dan 75% daripada kapasiti otaknya berlaku dalam tempoh yang genting ini.
  • Selepas umur dua tahun, pengambilan makanan berlemak seharusnya diambil dalam kuantiti sederhana rendah untuk mengelakkan penyakit jantung, kegemukan dan masalah kesihatan yang lain.
  • Pada umur lima tahun, 90% daripada perkembangan otak kanak-kanak telah lengkap.
  • Antara umur 11 dan 16 tahun,  satu peningkatan yang besar dalam tumbesaran biasanya berlaku dengan peningkatan berat badan dan pertumbuhan otot yang ketara

Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. Jangan tunggu lagi!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...